Liten update

Sedan sist har det hänt en hel del, som vanligt. En vacker dag några veckor sedan tappade jag plötsligt en tand och inom några dagar såg jag ut som en pensionär utan löständer. Ett tag kliade det galet mycket, detta stillades genom att tugga på ett och annat. Nu är de nya tänderna på plats och uppfyller sin funktion. Gissa om jag har ett Colgate leende.

Jag har övat på att  åka både bil och buss. Har fått höra att jag klarat bägge galant, kul! En annan rolig sak är att jag lyckats hoppa upp i soffan till matte och husse (efter 17 försök lyckades jag). Jag är exakt så lång att när jag står på bakbenen når jag upp till soffbordet med hakan. Vissa gånger får jag med mig något från bordet ner på golvet.. men det behöver inte de andra veta.

Det har varit riktigt varmt här uppe i Umeå i veckan, likaså några dagar förra veckan. Jag har varit hos brorsan och busat då, det är så skönt med en stor altan att springa runt på. För att svalka oss har vi gjort följande...



Resultatet var följande....

 
Söt jag är va?

Hoppas att ni njuter av sommaren lika mycket som jag, för visst finns det inget bättre än att skutta runt i högt gräs eller att jaga och iakta myggor. Stor och blöt puss från mig!

Kommentarer
Postat av: Erica

Hejhej!!!

my och mingo har precis lärt sig att simma, dom har badat i havet och jagat lite pinnar. mingo är lite tuffare än my =)

kram erica

2009-06-30 @ 23:37:23
Postat av: lilla my och mingo

hejhej, hoppas allt är bra med er! här är allt bra och full fart=) hoppas att ni kommer på valpträffen=)

kram

2009-07-20 @ 22:19:39
URL: http://www.myomingo.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0