Spruta !

Igår hade jag en väldigt spännande dag.. Jag gick först till parken med husse. Där träffade jag en sådandär jätte jätte liten hund.. Den var vuxen men oj så liten den va.. Den var fört lite rädd för mig men efter ett tag hade jag charmat den så vi kunde leka. Även en pudel hoppade in i leken.

Efter parkhänget så tog Husse mig in till stan där vi satte oss på torget och lyssnade på några tjejer som spelade gitarr och sjöng. Dom samlade in pengar till något.. Jag hade inga att ge !

Efter stadsresan så satt det en svart liten labradorvalp här ute på min gård.. Vi hälsade , vi busade runt lite men jag var tvungen att ge mig då den busade lite väl hårt för min smak. Men till det roliga den lilla labben hette också Wilma ! Jag fick senare också busa med grannens hund. . Det är en korsning mellan nånting som jag inte kommer ihåg.. Jätte mycket större än jag men det är jag som bestämmer iaf ! Sen har Matte och Husse mumlat nånting om vacinationer och igår var det dags verkade det som.. Det stack till och jag pep till lite. Men allt gick bra.

Bjuder på en bild.. Jag inser att det är väldigt högt upp till taket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0